چرا ازت خبری نیس؟


بهانه

شقایق های سهراب هم روزی خواهند سوخت اما تا چمدانی براز هیچ هست باز هم زندگی باید کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:سلام،ببین حدود ۳ماهه ازت خبری نیس،ب ف دختر خالت زنگ و اس زدم جواب نداد ب ف عزیزی اس دادم قرار شد بهت زنگ بزنه و ی سری حرف از طرف من بهت بگه و احوالتو بهم بگه ک دیگه جواب نداد،حتی هزینشم بهش دادم ی شارژ براش فرستادم اما خبریش نشد،ب خواهرت اس دادم کلی با هم بحث کردیم ک اونم جواب درست درمونی نداد,ببین اگه میخوای پا پس بکشی و میخوای جا بزنی رک بگو من تو زندگی زیاد دردو بدبختی کشیدم شکست تو رابطمونم روش،سخته ولی سعی میکنم باش کنار بیام،ولی خواهش میکنم منو از سلامت خودت مطلع کن فقط همین, این چن روز چنبار قصد کردم زنگ بزنم خونتون ولی ترسیدم دوباره برات دردسر بشه،چهارشنبه هفته قبل ازساعت ۱۲ تا ۲ همش پا وبلاگت بودم و منتظر مطالبت,راستی اون مطلب خصوصیه هرکاری کردم باز نشد رمز و پسوردم درست میزنم ولی باز نمیکنه, بیخیال مطلب خصوصی من ‏PC‏ ندارم و با موبایل میام خیلی موکافات داره,سرعت نت هم افتضا افتضا شده,خلاصه اگه تا هفته اول اردیبهشت ازت خبری نشد مجبورا هم زنگ میزنم خونتون هم شاید مدرستون,فقط ی اس بده یا ی تک زنگ از خونتون بزن یا ی مطلب ساده ک بذاری میفهمم حالت خوبه,برخورد اجیتو دوتا فاطمه ها استرس انداخته ب جونم,از حالا تا هفته اول اردیبهشت دو تا ۴شنبه پیش روته,دیگه خوددانی,منتظر زنگ تک زنگ یا اس یا مطلبتم,خدانگهدار,ساعت 18:22 توسط اعتراف| |


Power By: LoxBlog.Com